lunedì 3 dicembre 2012

Beauty products for today




Show you some of my favorite beauty essential :)

actually for my everyday look I prefer use BBcream instead of foundation,here's Lancôme teint idole silky mat, but in these days my skin sucks so I need more coverage ufff .... the Naked palette by Urban Decay is amazing (highly recommend to everyone) ,for the lips I use Elisabeth Arden lip balm, adding a touch of color with a nice pink blush from Kikko ,and to give more drama to my eyes I've applied mascara (this's by Rimmel) and black eyeliner, to finish a spray of Hugo Boss's perfume which is sweet and fresh but not too much so it's perfect for the day~

Volevo mostrarvi un po' di prodott di bellezza essenziali per il mio look di tutti i giorni :) In realtà preferisco usare BBcream al posto del fondotinta ma in questi giorni la mia pelle fa i capricci quindi necessitavo di maggiore copertura , questo è di Lancôme teint isole silky mat....la Nakette Palette di Urban Decay è favoloso( lo consiglio a tutti), per le labbra ho optato per il burro cacao di Elisabeth Arden , per dare più colore ho utilizzato il fard della kikko ,mentre per accentuare gli occhi ho applicato mascara( della Rimmel) e eyeliner nero, per finire uno spruzzo del profumo di Hugo Boss che è molto dolce e fresco, non troppo pesante quindi perfetta per il giorno~








Nessun commento:

Posta un commento